Uw praktische eenpersoonskamer enkele reis
Comfortabele overnachting in het food hotel
Uw eenpersoonskamer beschikbaar in het voedingshotel. Hier vindt u alles voor uw vakantie of zakenreis. Comfort. Kwaliteit. Redelijke prijs. Kom binnen. Je hebt je hotelkamer helemaal voor jezelf. Maak het jezelf gemakkelijk. Laat je vallen op je comfortabele bed. Ontspanning. Opluchting. Je bent aangekomen. Eindelijk kan je avontuur beginnen.
Uw eenpersoonskamer Basic in het food hotel is eenvoudig en comfortabel. Zonder franje. Met veel vrije ruimte. Comfortabel. Hoge kwaliteit. U zult perfect slapen in uw comfortabele, 100 cm brede bed. Gun jezelf wat rust en stilte. Trek nieuwe energie aan. Een krachtige aandrijving. Begin de nieuwe dag fris. Dit is pure ontspanning. In uw gezellige eenpersoonskamer in food hotel Neuwied. Boek nu uw solo-ervaring. In je supermarkt-thema hotel aan de Midden-Rijn.
Wat je te wachten staat
De kenmerken van uw eenpersoonskamer One Way
Maar heb je liever een andere kamer?
Getuigenissen van klanten
Het Food Hotel is een ideaal uitgangspunt voor excursies langs de Rijn, Moezel en Lahn. Het is ook centraal gelegen voor uitstapjes naar Bonn en Keulen. In dit opzicht is het net zo geschikt voor zakenreizigers als voor vakantiegangers.

Alles goed geregeld, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel op alle gebieden, schone kamers en badkamers, plus spannende inrichting. En het restaurant heeft een zeer smakelijke keuken. De BBQ avond was uitstekend.

Een geweldig idee is hier uitgevoerd. Geweldige kamers, groot en schoon. Het diner en het ontbijt lieten niets te wensen over. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zeer mooie, gezellige, uitzonderlijke en ruime kamers. Het ontbijt is zeer gevarieerd, er blijft bijna geen wens onvervuld en wordt met veel liefde bereid.

Geweldige locatie en geweldige kamers. Zeer vriendelijk personeel. Geweldig ontbijt met alles wat je hartje begeert. We zullen er zeker weer met plezier verblijven.

Wij zijn enthousiast over het geweldige concept en de aangename sfeer en zijn hier de laatste keer niet meer geweest. Zeer vriendelijk en attent personeel, professionele conferentieondersteuning en zeer lekker eten. Absoluut een aanrader!

Het Food Hotel is een modern zakenhotel dat doordeweeks bijna uitsluitend zakenreizigers ontvangt. De locatie is zeer goed vanwege de nabijheid van het stadscentrum, en ook het treinstation ligt in de directe omgeving. De kamers zijn modern en functioneel ingericht.

Geweldig hotel met fantastisch personeel. Zelden wordt het gezegde „Hier is de gast koning“ zo in de praktijk gebracht. Bravo, we komen graag nog eens terug. We hadden een Raffaelo-themakamer en het was geweldig. De volgende keer weer. De kwaliteit van het ontbijt was uitstekend. Het uiterst vriendelijke en servicegerichte personeel op alle afdelingen. Een geweldig verblijf. Hier voel je je thuis en is de gast koning.

Zeer vriendelijk en flexibel personeel – prachtige kamers, heerlijk eten! We komen graag steeds weer naar het food hotel in Neuwied voor onze personeelsevenementen. – Mevrouw Dostert (assistent-verkoopmanager Midden bij Viessmann)

We hebben een heerlijk meisjesweekend in jullie hotel doorgebracht. Het hotel was top, de kamers origineel en schoon. Het personeel was ontzettend aardig, behulpzaam en altijd vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.

Bij vragen stond uw servicepersoneel altijd voor ons klaar en heeft ons met raad en daad bijgestaan. Ik wil vooral de vriendelijkheid en professionaliteit van uw medewerkers benadrukken. Iedereen, zowel bij de receptie als in het restaurant, heeft ons altijd met een glimlach ontvangen en ons het gevoel gegeven dat we welkom waren. Landesapothekenkammer RLP
Het was gewoonweg fantastisch! Het eten was geweldig – een dikke 10 op 10. De gasten waren er vol lof over, vooral over de zalm en het lamsvlees. Het bruidspaar was dolgelukkig en supertevreden.
Angelika Siebert, weddingplanner
Alles was perfect georganiseerd. We willen vooral de bediening en het hele personeel een compliment geven – iedereen was zonder uitzondering vriendelijk en attent. We willen in het bijzonder het buitengewoon hartelijke barpersoneel en het toegewijde grillteam op zaterdagavond in het zonnetje zetten.

Jullie evenementenruimte was perfect en ook het eten was echt heel lekker. Ik wil jullie ook bedanken dat jullie het voor ons mogelijk hebben gemaakt om op 24 september al om 6 uur van het ontbijtbuffet te genieten. Dat was geweldig!!! Alle medewerkers waren altijd vriendelijk en behulpzaam.
We hebben ons er heel goed gevoeld en waren erg te spreken over het personeel op alle vlakken! Aan al onze wensen werd snel, heel vriendelijk en attent voldaan. Het eten in het restaurant werd zeer geprezen. Ook de catering tijdens de conferentie was uitstekend – vooral het fruit en de koffieautomaat vielen goed in de smaak. Sommige themakamers zouden door de sponsors iets beter ingericht kunnen worden.


