Uw bevoegde contactpersonen
Ons food hotel team staat altijd voor u klaar
Plant u een vakantie aan de Midden-Rijn? Of bent u op zoek naar de juiste locatie voor uw congres, bedrijfsevenement of huwelijksfeest? Wil je in een heel speciaal hotel verblijven? Boek dan uw hotelkamer in food hotel Neuwied. Het supermarkt themahotel.
Voor, na en tijdens uw bezoek bij ons staat het team van het foodhotel u competent en behulpzaam terzijde. Wij streven er altijd naar om uw vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Want onze drijfveer is om onze gasten 100 procent tevreden te stellen.
Jörg Germandi
Uitvoerend gastheer
Simone Frank
Teamleider Huishouding
Thomas Kreuser
Keuken Directeur
Michaela Hoffmann
Assistent van de gastheer, financiële boekhouding
Mario Dreher
Technologie
Nicole Bruckhardt
Koordinatorin Tagungen & Events
Informeer jezelf
Getuigenissen van klanten
Het Food Hotel is een ideaal uitgangspunt voor excursies langs de Rijn, Moezel en Lahn. Het is ook centraal gelegen voor uitstapjes naar Bonn en Keulen. In dit opzicht is het net zo geschikt voor zakenreizigers als voor vakantiegangers.

Alles goed geregeld, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel op alle gebieden, schone kamers en badkamers, plus spannende inrichting. En het restaurant heeft een zeer smakelijke keuken. De BBQ avond was uitstekend.

Een geweldig idee is hier uitgevoerd. Geweldige kamers, groot en schoon. Het diner en het ontbijt lieten niets te wensen over. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zeer mooie, gezellige, uitzonderlijke en ruime kamers. Het ontbijt is zeer gevarieerd, er blijft bijna geen wens onvervuld en wordt met veel liefde bereid.

Geweldige locatie en geweldige kamers. Zeer vriendelijk personeel. Geweldig ontbijt met alles wat je hartje begeert. We zullen er zeker weer met plezier verblijven.

Wij zijn enthousiast over het geweldige concept en de aangename sfeer en zijn hier de laatste keer niet meer geweest. Zeer vriendelijk en attent personeel, professionele conferentieondersteuning en zeer lekker eten. Absoluut een aanrader!

Het Food Hotel is een modern zakenhotel dat doordeweeks bijna uitsluitend zakenreizigers ontvangt. De locatie is zeer goed vanwege de nabijheid van het stadscentrum, en ook het treinstation ligt in de directe omgeving. De kamers zijn modern en functioneel ingericht.

Geweldig hotel met fantastisch personeel. Zelden wordt het gezegde „Hier is de gast koning“ zo in de praktijk gebracht. Bravo, we komen graag nog eens terug. We hadden een Raffaelo-themakamer en het was geweldig. De volgende keer weer. De kwaliteit van het ontbijt was uitstekend. Het uiterst vriendelijke en servicegerichte personeel op alle afdelingen. Een geweldig verblijf. Hier voel je je thuis en is de gast koning.

Zeer vriendelijk en flexibel personeel – prachtige kamers, heerlijk eten! We komen graag steeds weer naar het food hotel in Neuwied voor onze personeelsevenementen. – Mevrouw Dostert (assistent-verkoopmanager Midden bij Viessmann)

We hebben een heerlijk meisjesweekend in jullie hotel doorgebracht. Het hotel was top, de kamers origineel en schoon. Het personeel was ontzettend aardig, behulpzaam en altijd vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.

Bij vragen stond uw servicepersoneel altijd voor ons klaar en heeft ons met raad en daad bijgestaan. Ik wil vooral de vriendelijkheid en professionaliteit van uw medewerkers benadrukken. Iedereen, zowel bij de receptie als in het restaurant, heeft ons altijd met een glimlach ontvangen en ons het gevoel gegeven dat we welkom waren. Landesapothekenkammer RLP
Het was gewoonweg fantastisch! Het eten was geweldig – een dikke 10 op 10. De gasten waren er vol lof over, vooral over de zalm en het lamsvlees. Het bruidspaar was dolgelukkig en supertevreden.
Angelika Siebert, weddingplanner
Alles was perfect georganiseerd. We willen vooral de bediening en het hele personeel een compliment geven – iedereen was zonder uitzondering vriendelijk en attent. We willen in het bijzonder het buitengewoon hartelijke barpersoneel en het toegewijde grillteam op zaterdagavond in het zonnetje zetten.

Jullie evenementenruimte was perfect en ook het eten was echt heel lekker. Ik wil jullie ook bedanken dat jullie het voor ons mogelijk hebben gemaakt om op 24 september al om 6 uur van het ontbijtbuffet te genieten. Dat was geweldig!!! Alle medewerkers waren altijd vriendelijk en behulpzaam.
We hebben ons er heel goed gevoeld en waren erg te spreken over het personeel op alle vlakken! Aan al onze wensen werd snel, heel vriendelijk en attent voldaan. Het eten in het restaurant werd zeer geprezen. Ook de catering tijdens de conferentie was uitstekend – vooral het fruit en de koffieautomaat vielen goed in de smaak. Sommige themakamers zouden door de sponsors iets beter ingericht kunnen worden.


